Hlavními protagonisty CD jsou dva kolegové z Berlínské filharmonie - první hornista Radek Baborák a první klarinetista Wenzel Fuchs. Na této nahrávce, kde jim společnost dělají členové Baborák Ensemble, se prezentují v obou polohách - jako fenomenální sólisté bez technických limitů i jako zkušení komorní hráči. V neotřelé dramaturgii představují méně známá a zřídka nahrávaná díla (Koechlin) vedle skladeb častěji uváděných. K první skupině patří Les Confidences ("Důvěrná sdělení hráče na klarinet") francouzského skladatele Ch. Koechlina, jehož tvorba je výrazně spjata s filmovou hudbou první poloviny 20. století. (Podotkněme, že v případě Les Confidences byl skladatel i autorem scénáře k filmu.) Martinů kvartet z pařížského období i spíše již neoklasicistní Serenáda patří ke skvělým dílům svého autora, jež se však - díky netradičnímu obsazení - k naší škodě objevují na pódiích a nahrávkách jen sporadicky. Nielsenovy skladby společně s „přídavkovou“ miniaturou Luciana Beria dotvářejí poslechově velice příjemnou mozaiku několika setkání horny a klarinetu v díle 20. století.